fredag 3 juli 2009

Att köpa bikini och jordgubbar!


Vaknade seeent cirka 14.00. Kände mej mycket friskare idag när jag vaknade. Har nog sovit bort min feber =). Sprang till Backaplan för att köpa bikiniöverdel, tror att det är det värsta jag vet att handla. Provade flera stycken som inte alls passade. Antingen var de för stora runt om eller så var de försmå för det som ska rymmas i dem....Höll på att ge upp och köpa en baddräkt istället. Men så tillslut hittade jag en överdel på Lindex som satt någorlunda. Boobisarna får nästan plats i allafall! Så nu är det gjort. Sedan övergick jag till att handla lite roligare saker: Jag inhandlade en räkmacka i fiskbilen och jordgubbar. Mummms!

1 kommentar:

  1. Hur gör man för att centrera titeltexten? Jag är inte helt vän med detta bloggprogram än, därav den kaotiska layout:en!!!

    SvaraRadera