måndag 16 augusti 2010

U2psykos!

Ja nu när det snart är dags för U2konsert i Helsinki så är det mest U2 i mitt huvud!!! En härlig känsla och upplevelse (för mig iallafall). Jag har ingen sjukdomsinsikt vad det gäller min U2psykos så alla runtomkring gör väl klokast i alla hålla sig på lite avstånd....

Imorgon blir det tvätt väldigt tidigt (kl 8). Hälsa på en kär vän....På onsdag åker jag till Mullsjö och lämnar Cessi(min katt) på hälsohem hos mamma och pappa. En teaterföreställning på onsdag kväll där en nära mycket god vän spelar en roll.

På torsdag åker jag vidare till Stockholm till syster, man och underbara Hugo och Theo. På lördag drar vi till Finland och på lördagkväll kommer vi vara på U2konsert!!!

Nog för ikväll!!!

Go'natt!

1 kommentar:

  1. Hihi ja snart ere dags!!! Hugo frågar hela tiden om när du ska komma :-) Åh ville ju också gått på teatern men det gick ju inte den här gången hälsa Åsa från mig iaf!!! det verkar som att det gått bra hittills på föreställningarna ju!
    Hörs och ses snart! Kram kram

    SvaraRadera