fredag 24 september 2010

En höstfredag i september!

Nu känns det verkligen som om hösten börjar komma. Det har förvisso varit ganska varmt och skönt idag men eftermiddagen och kvällen var grå och trist. Jag hamnade i soffan efter några ärenden på dagen. Somnade gott och vaknade vid femtiden...Kanske inte helt lyckat men vad gör man när tröttheten känns oövervinnerlig? Fick lite ny energi och satte igång med att dekorera en skokartong med gamla tidningsurklipp. När jag såg resultatet blev jag lite tveksam...Hjälp nu tror väl folk att jag är Sverigedemokrat! Det är inget man vill i dessa dagar när vi just haft val och varit med om att få in detta mupparti i riksdagen. MEN sen tänkte jag att jag bor ju faktiskt i Sverige och jag tyckte tidningsurklippet som hamnade på kartongens mitt var härligt så det får stanna kvar där! Här får ni se resultatet av dagens pyssel (Cessi vaktar mitt arbete det känns tryggt, hoppas hon inte planerar att sätta klorna i det):



Nu ska jag se tv-serien "Brottet" på SVT-play innan det är dags för sängen!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar